środa, 5 września 2012

Słoneczne popołudnie

Wrześniowym słonecznym popołudniem wybraliśmy się na przejażdżkę. Pretekstem była wystawa plakatów na Złotym Szlaku. Plakaty dotyczyły wydarzeń, które odbyły się w tym roku i odbędą w Szczecinie i okolicach. Wydarzeń było sporo, w części wzięliśmy udział  a część śledziliśmy na FB. Tak było ze Spoiwami Kultury czego bardzo żałuję. Z wydarzeń nadchodzących, na które czekam to festiwal Boogie Brain z udziałem Michała Urbaniaka oraz Europejskie Dni Dziedzictwa z mnóstwem atrakcji nie tylko w Szczecinie.


Na wycieczkę wybraliśmy się w trójkę w związku z czym zostałam obdarowana wyjątkowo gustownym bidonem :)


Przejechaliśmy się więc w stronę placu Żołnierza, po drodze zrobiliśmy szkolne zakupy, sprawdziliśmy czy działa fontanna przy Pleciudze ( działa ). W drodze na Jasne Błonia znaleźliśmy takie oto dziełka. Uwieczniam je bo w związku z trwającym remontem elewacji UM, chyba długo nie poistnieją.



Moja ulubiona wypadająca cegła, ale Muminki też niczego sobie. Żeby nie wracać za szybko do domu pojechaliśmy na Bezrzecze, a na ulicy Żyznej wzdłuż szpaleru wierzb tak pięknie zachodzi słońce.


Żeby jednak nie było tak sielankowo w drodze powrotnej urwała mi się linka od przedniej przerzutki i do domu pedałowałam jak szalona z zawrotną prędkością 10 kmh.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz